قالب وردپرس درنا توس

چکش اشمیت

کاربرد چکش اشمیت:

چکش اشمیت یک آزمایش استاندارد برای آزمایش پذیرش مقاومت بتن نیست این فقط یک آزمون برای ارزیابی استحکام بتن در ساختار است.و به سختی میتوان گفت آن را جایگزین آزمون مقاومت فشاری کرد. هنگام انجام تست چکش اشمیت مهم است که باید در زاویه قایٔم به سطح قرار داده شود. هر چکش برای برنامه های کاربردی خاص طراحی شده است.

کاربرد چکش اشمیت اغلب در سراسر جهان برای آزمایش غیر مخرب اجزای بتن و سازه از آن استفاده میشود.آزمایش چکش اشمیت یا چکشهای بتنی برای تعیین میزان مقاومت در محل بتن استفاده میشود.تمام چکشهای بتنی به طور دقیق مقاومت فشاری بتمن را اندازه گیری میکنند که مستقیما نشان دهنده ظرفیت باربری و دوام ساختارهای بتنی میباشد.استحکام فشاری بتن به طور مستقیم بر ظرفیت باربری و دوام آن تأثیر میگذارد و از این رو برای قضاوت در مورد کیفیت بتن استفاده میشود.

معرفی چکش اشمیت تیپ N:

در این نوع چکش با استفاده از محدوده اندازه گیری ۲۰ تا ۶۰ مگا پاسکال قدرت فشاری و تاثیر انرزی ۲/۲J این چکش برای اکثر کاربردهای مهندسی کافی است.مقادیر باز خورد از یک شماره خوانده میشود.و با استفاده از گرافیک بالای آن به قدرت فشرده تبدیل میشود.

معرفی چکش اشمیت تیپ L:

در این نوع تیپ محدوده اندازه گیری ۲۰ تا ۶۰mpa قدرت فشاری این چکش دارای انرزی ضربه ای است که سه برابر کوچکتر از نوع N استاین نوع آزمایش برای قطعات نازک (۱۰۰ میلیمتری) یا اجزای کوچک استفاده میشود با استفاده از این مدل مقدار باز گشتی به عنوان یک نمودار بر روی نوار کاغذ ثبت میشود.

یک ورق نوار کاغذی اتاق را برای ۴۰۰۰ اثرات تست فراهم میکند پاندول schmidt hammer نوع pt (تست چکش بتن) مجهز به یک سطح پیستون بزرگتر مخصوصا برای آزمایش روی مواد نرم تر مانند تعیین بتن سبک وزن،تخته گچ،و بتن تازه طراحی شده است.

درباره ی ADMIN

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button